Medipoint Thuisservice

 

ViVa! Ledenservice biedt Medipoint Thuisservice

 

Heeft u een hulpmiddel nodig, maar bent u niet in de gelegenheid om naar de Medipoint winkel te komen? Of wilt u het hulpmiddel liever thuis ervaren? Dan kunt u gebruikmaken van Medipoint Thuisservice. Onze adviseurs komen graag bij u langs voor persoonlijk advies en indien mogelijk een demonstratie van het hulpmiddel. Zo kunt u het hulpmiddel uitproberen in uw eigen omgeving en aanvoelen of deze passend is voor uw situatie en omgeving.

 

Hoe ziet een afspraak met onze Thuisservice eruit?

 

Vooraf telefonisch doorspreken

Wanneer u een afspraak maakt met een van onze adviseurs, wordt uw aanvraag eerst telefonisch doorgenomen. Op deze manier kunnen onze adviseurs uw wensen en behoeften al enigszins in kaart brengen en zijn zij goed voorbereid wanneer ze bij u thuis langskomen.

Thuisdemonstratie

Op de dag van afspraak bespreekt de adviseur eerst uitgebreid uw wensen en behoeften met u. Daarna informeert hij u over de mogelijkheden en geeft waar mogelijk een demonstratie van het product. Het voordeel van een thuisdemonstratie is dat u de

voorziening kunt uitproberen in uw eigen omgeving. Zo kunt u bijvoorbeeld in uw woonkamer ervaren hoe comfortabel een sta-opstoel zit of een scootmobiel uitproberen in uw eigen straat.

 

Offerte of direct bestellen

Na de afspraak ontvangt u een duidelijk overzicht van de samenstelling van uw producten en een prijsopgave. Daarnaast is het ook mogelijk om de gewenste voorziening direct te bestellen, waarna wij deze zo spoedig mogelijk en met de grootste zorg zullen uitleveren.

Onze adviseurs zijn getrainde specialisten waarbij persoonlijk contact en kwaliteit centraal staat. Op deze manier streven wij iedere dag naar tevreden klanten. 

 

Leenproducten

Worden uw hulpmiddel vergoed door uw zorgverzekeraar? Dan betaalt u geen verzendkosten. Denk dan bijvoorbeeld aan hulpmiddelen als een toiletverhoger, rolstoel of douchestoel.

 

Huurproducten

- Heeft u een hulpmiddel gehuurd en wordt dit hulpmiddel samen geleverd met een artikel dat vergoed wordt door uw zorgverzekeraar? Dan betaalt u geen transportkosten.

- Heeft u een loophulpmiddel gehuurd? Dan zijn de verzendkosten € 7,50.

- Huurt u een ander hulpmiddel? Dan zijn de verzendkosten € 25,-.

 

Als voorbeeld, bestelt u een toiletverhoger samen met elleboogkrukken, dan betaalt u geen verzendkosten. Besteld u de elleboogkrukken los dan betaalt u € 7,50.

 

Koopproducten

Bij een aankoopbedrag boven de € 25,- is de bezorging altijd gratis. Voor hulpmiddelen met een aankoopbedrag onder de

€ 25,- vragen wij een vergoeding van € 3,95 per verzending voor administratieve kosten en verzendkosten.

 

Let op: Op vertoon van uw ledenpas ontvangt u minimaal 10% korting op de aanschaf van producten. Nog geen lid? Klik hier om u aan te melden voor het lidmaatschap. 

Wilt u gebruikmaken van deze dienst of meer informatie? Bel ViVa! Ledenservice, 088 - 995 88 22 of vul dan het aanvraagformulier in. De leverancier neemt dan contact met u op. 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
Vul hier niets in a.u.b.

Ondergetekende wordt lid van ViVa! Ledenservice. Door het accorderen van deze machtiging geeft u toestemming aan ViVa! Zorggroep om tot wederopzegging één keer per jaar het lidmaatschapsgeld van uw IBANrekening af te schrijven. U betaalt, ongeacht wanneer u gedurende het jaar lid wordt, het jaarbedrag á € 25,75. Het lidmaatschap geldt voor het gehele huishouden.

 

Naam:

ViVa! Zorggroep/ ViVa! Ledenservice

Adres:

Parlevinkerstraat 23

PC/Woonplaats: 

1951 AR Velsen-Noord

IncassantID:

NL35ZZZ341845200000/ lidnummer

 

Aanvrager

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Partnergegevens

Lidmaatschap

*
*
Vul hier niets in a.u.b.
- +