088 - 995 80 00
Jeugdgezondheidszorg
Mantelzorg
Thuiszorgwinkel
Contact
Locaties
Wonen
Welzijn
Zorg
ViVa! Ledenservice
Werken & leren
Over ViVa!
Home
Over ViVa!
Klacht
Klachtenformulier
Over ViVa!
Actueel
ANBI gegevens
Bestuur en organisatie
Brochures
Cliëntenraad
Contact
Duurzaamheid
Missie/ visie
Jaarbulletin
Jaarrekening
Klacht
Suggestie of compliment
Kwaliteit
Leveringsvoorwaarden
Links
Ondernemingsraad
Samenwerkingspartners
Formulier klacht, suggestie of compliment voor cliënten ViVa! Zorggroep
Gegevens indiener en cliënt
Naam cliënt
Cliëntnummer
Naam indiener
Relatie tot cliënt
Straat en huisnummer
Postcode en woonplaats
Telefoonnummer
E-mailadres
*
Datum
wijzig
Ingevuld met behulp van medewerker
ja
nee
Klacht
Omschrijving klacht
Behandeling klacht
Hoe wilt u dat uw klacht wordt opgepakt?
*
A: Ik wil mijn klacht alleen kenbaar maken. (Wij nemen geen contact met u op, maar wij zullen wel proberen maatregelen te nemen om dergelijke klachten voortaan te voorkomen.)
B: Ik wil mijn klacht samen met de betrokken medewerker proberen op te lossen.
C: Ik wil mijn klacht samen met de leidinggevende van de betrokken medewerker proberen op te lossen.
D: Ik wil mijn klacht eerst bespreken met de klachtenopvangfunctionaris om samen te onderzoeken wat mijn wensen zijn met betrekking tot de wijze van afhandelen van mijn klacht.
E: Ik wil mijn klacht direct voorleggen aan de klachtencommisie.
Heeft u gekozen voor behandeling B of C, dan is het mogelijk om ondersteuning te krijgen van de klachtenopvangfunctionaris. Deze is onafhankelijk en kan u en de organisatie ondersteunen of adviseren bij het afhandelen van uw klacht.
Wilt u ondersteuning?
Ja
Nee
Een afschrift van uw klacht wordt altijd doorgestuurd aan de Raad van Bestuur.
Suggestie
Omschrijving suggestie
Compliment
Omschrijving compliment
Vul hier niets in a.u.b.
Verzenden
terug