Reparatieverzoek

Is er iets stuk in uw woning? Meld het ons. Wij herstellen gebreken graag snel en goed. Meestal zijn de kosten voor onze rekening.

 

Melden reparatieverzoek

Soms is er spoed bij een reparatie. Bijvoorbeeld wanneer de riolering verstopt is of bij een water- of gaslek. In dat geval is het noodzakelijk dat wij dezelfde dag nog actie ondernemen. Belt u dan met 088 - 995 80 00.

 

Reparatieverzoeken die niet spoedeisend zijn kunt u ook per e-mail indienen via tabblad 'melding'.

 

Buiten kantooruren kunt u bellen met de bereikbaarheidsdienst via: 088-9958844. Via dit nummer zijn wij 24 uur per dag bereikbaar, ook in het weekend en op feestdagen.

 

In de meeste gevallen komt de huismeester of aannemer binnen drie dagen bij u langs op om de reparatie uit te voeren. Is de reparatie spoedeisend dan komen wij natuurlijk direct langs.

 

Kosten

Als er iets kapot gaat, bijvoorbeeld door slijtage of ouderdom, dan is dat in de meeste gevallen voor onze rekening. Houd er wel rekening mee dat sommige kosten voor uw rekening kunnen komen. Bijvoorbeeld in het geval van:

  • onnodig en/of opzettelijke schade (bijvoorbeeld stuk geslagen ruiten);
  • onjuist of ondeskundig gebruik (bijvoorbeeld verstopping van de riolering door frituurvet);
  • een afgebroken sleutel ;
  • schade aan door u zelf aangebrachte voorzieningen.

 

Kleine reparaties die normaal voor uw rekening komen, worden uitgevoerd door de huismeester. Hiervoor betaalt u een bijdrage in de servicekosten.

 

Meer informatie

Wilt u graag meer weten over reparatieverzoeken aan uw woning? In deze folder leest u alle informatie. U kunt de folder downloaden.  

 

PDF DocumentFolder reparatieverzoek.pdf

 

Onderhoud is nodig, zodat u prettig kunt blijven wonen. ViVa! Zorggroep zorgt voor onderhoud van uw appartement en de gemeenschappelijke ruimten, zoals de entree, galerijen en de trappenhuizen.

 

Projectmatig onderhoud

Projectmatig onderhoud is heel divers. Sommige werkzaamheden worden eenmaal in de zes jaar uitgevoerd, andere eens per twee jaar. Dit is afhankelijk van de soort werkzaamheden.

 

Bij projectmatig onderhoud kunt u denken aan:

  1. schilderwerk aan de buitenkant van de woning (eens per zes jaar);
  2. onderhoud aan de gemeenschappelijke cv-installatie;
  3. vervangen van de gemeenschapelijke cv-installatie;
  4. vervangen van daken, goten- en hemelwaterafvoeren;
  5. keuren van de water- en gasinstallatie.

 

Wanneer wij werkzaamheden aan uw woning gaan uitvoeren, wordt u hier altijd vroegtijdig over geïnformeerd.

 

 

U kunt uw reparatieverzoek indienen door te bellen met ons facilitair bedrijf telefoon 088-9958000 of een melding doen via onderstaand formulier.

 

Voorletters*
Tussenvoegsel(s)
Achternaam*
Straatnaam*
Huisnummer*
Huisnr. toevoeging
Postcode*
Plaatsnaam*
Geboortedatum*
Geslacht*
Telefoonnummer*
Telefoonnummer mobiel
Toelichting
Vul hier niets in a.u.b.
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.