ViVa! Ledenservice
U woont zelfstandig en gelukkig heeft u familieleden, buren en vrienden die wel eens een boodschap voor u doen of u met iets anders helpen. Toch zou u het fijn vinden als u ook een beroep kunt doen op hulp buiten uw eigen kring. Of u kunt niet (altijd) rekenen op de steun van mensen in uw omgeving. Herkent u dit? Dan heeft u vast baat bij de ViVa! Ledenservice.
Het aanbod van ViVa! Ledenservice zorgt er voor dat u soms wat uit handen kunt geven en dat u prettig thuis kunt blijven wonen. Word lid van ViVa! Ledenservice en maak direct met korting gebruik van de diensten en de ledenvoordelen. Een gevarieerd en uitgebreid aanbod van diensten die ook veelal aan huis geleverd worden door professionele en betrouwbare leveranciers. Voorbeelden zijn: de kapper, pedicure, audicien, opticien of de maaltijdenservice.
Vier redenen om lid te worden van ViVa! Ledenservice
Uitleen loophulpmiddelen
Gratis uitleen van eenvoudige loophulpmiddelen zoals krukken en een standaard rollator
Hulp bij noodsituatie
Zekerheid van professionele hulp, ook in nood, met een abonnement op personenalarmering
Ondersteuning bij vragen
Ondersteuning bij uw vragen op het gebied van wonen, welzijn of zorg
Korting voor leden
Alle diensten worden met een aantrekkelijke ledenkorting snel geleverd door betrouwbare partners
Aanmelden
Na aanmelding ontvangt u uw ViVa! ledenpas, op vertoon hiervan kunt u gebruik maken van de diensten en ontvangt u direct korting.
Lid wordenMeer informatie
Kosten lidmaatschap
Voor € 25,75 per gezin per jaar kunt u aanspraak maken op allerlei diensten, zoals de kapper, de pedicure, de maaltijdservice, een klussendienst, ondersteuning bij vragen, minimaal 10% korting op aankopen in de Thuiszorgwinkel en gratis uitleen van loophulpmiddelen zoals een standaard rollator.
Bij het aangaan van het lidmaatschap geeft u d.m.v. een machtiging toestemming aan ViVa! Zorggroep om tot wederopzegging één keer per jaar het lidmaatschapsgeld van uw IBANrekening af te schrijven.
Aanmeld- en opzegprocedure
Het abonnement gaat in op de datum van inschrijving en is geldig tot en met december van het lopende jaar, tenzij anders bepaald. Abonnementen worden automatisch met een kalenderjaar verlengd. Opzeggen kan maandelijks, doch uiterlijk 15 november, echter zonder restitutie van (een deel van) het abonnementsgeld. Zie voor meer informatie ons abonneereglement.
Mijn gegevens wijzigen
Wilt u een adres- of rekeningwijziging, uw abonnement laten overzetten op een andere naam vanwege een scheiding of overlijden, of uw lidmaatschap opzeggen? Vult u dan dit wijzigingsformulier in.
Contact
U kunt ViVa! Ledenservice op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken via:
Telefoon: 088 - 995 88 22
E-mail: ledenservice@vivazorggroep.nl
Bekijk hieronder de folder en de algemene voorwaarden
Folder ViVa! LedenserviceFormulier om lid te worden
Bent u nog geen lid van ViVa! Ledenservice, maar wenst u wel gebruik te maken van de voordelen? Vult u dan het formulier in en word lid.