Bij ViVa! Zorggroep kunt u terecht voor alle wensen en vragen op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Er is één loket waar u snel geholpen wordt.
Persoonlijke aandacht voor elke cliënt staat op de eerste...
Dienstverlening ViVa! Ledenservice tijdens lockdown
Nederland gaat tot en met 19 januari 2021 in lockdown. Dat betekent dat een aantal diensten, zoals de kapper en pedicure aan huis (m.u.v. de medische pedicure) tot en met 19 januari 2021 niet meer geleverd kan worden. Wij nemen uw aanvraag voor deze diensten wel in behandeling, echter uw afspraak vindt in ieder geval ná 19 januari 2021 plaats. Maar veel van de diensten van ViVa! Ledenservice zoals de Personenalarmering, de ViVa! Maaltijdenservice aan huis, de koop/leen/huur van hulpmiddelen bij onze Thuiszorgwinkels en de audicien en opticien aan huis gaan gewoon door!
Uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM.
Meer informatie over de extra voorzorgsmaatregelen Food Connect vindt u hier.
Op de site van de rijksoverheid vindt u de informatie over de nieuwe maatregelen.
Heeft u vragen over de dienstverlening van ViVa! Ledenservice, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen op telefoon 088-995 88 22.
Zou u het ook zo heerlijk vinden om niet te hoeven koken en toch te genieten van vers, gevarieerd en lekker eten? Want soms komt koken er gewoon niet van: u heeft een drukke dag, bent laat thuis of het koken gaat u niet meer zo gemakkelijk af. Probeer dan eens de gerechten Food Connect, die in samenwerking met ViVa! Zorggroep heerlijke, gevarieerde gerechten bij u thuisbezorgd.
Koelverse gerechten
Onze koelverse gerechten kunt u dagelijks geheel zelf samenstellen, waarbij u eenvoudig het stukje vlees of vis, aardappelen, rijst of pasta en groenten kiest. Kies hierbij uit een ruim assortiment van Hollandse tot Wereldse gerechten. Heeft u een dieet? Wij houden er graag rekening mee! U kunt bij ons kiezen uit de volgende diëten en consistenties:
Vriesverse gerechten
Voor de vriesverse gerechten hebben de koks van Food Connect de lekkerste gerechten alvast voor u samengesteld. U kunt deze gerechten langere tijd in de vriezer bewaren.
Persoonlijk thuisbezorgd
Uw bestelde gerechten worden wekelijks op een vast tijdstip door een vaste bezorger bij u thuisbezorgd. U kunt de maaltijden bewaren in de koelkast of diepvries en verwarmen in de magnetron of oven.
Waarom kiest u voor de maaltijdservice van ViVa! Zorggroep?
Proefpakket
Wilt u onze gerechten voordelig proeven? Bestel dan een proefpakket van 3 gerechten voor maar €15,- of 5 voor €20,-, die onze bezorgers gratis bij u thuisbezorgen. Meer informatie vindt u hier.
Ook interessant voor u:
Dienstverlening ViVa! Ledenservice tijdens lockdown
Nederland gaat tot en met 19 januari 2021 in lockdown. Dat betekent dat een aantal diensten, zoals de kapper en pedicure aan huis (m.u.v. de medische pedicure) tot en met 19 januari 2021 niet meer geleverd kan worden. Wij nemen uw aanvraag voor deze diensten wel in behandeling, echter uw afspraak vindt in ieder geval ná 19 januari 2021 plaats. Maar veel van de diensten van ViVa! Ledenservice zoals de Personenalarmering, de ViVa! Maaltijdenservice aan huis, de koop/leen/huur van hulpmiddelen bij onze Thuiszorgwinkels en de audicien en opticien aan huis gaan gewoon door!
Uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM.
Meer informatie over de extra voorzorgsmaatregelen Food Connect vindt u hier.
Op de site van de rijksoverheid vindt u de informatie over de nieuwe maatregelen.
Heeft u vragen over de dienstverlening van ViVa! Ledenservice, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen op telefoon 088-995 88 22.
Een maaltijd die met liefde is gekookt, dat is elke dag weer een cadeautje. Aan onze maaltijden proeft u dat ze met aandacht zijn bereid. We kiezen voor verse ingrediënten en koken lekker, gezond én persoonlijk. Beetje meer jus, extra groenten, zonder zout of een dieet? Het is zo geregeld.
Dat geldt trouwens ook voor het bestellen. Met de persoonlijke menukaart kunt u elke dag kiezen waar u zin in heeft.
Bekijk het assortiment en stel uw eigen maaltijd samen.
3 MAALTIJDEN VOOR 15 EURO, GRATIS THUISBEZORGD
Wilt u onze maaltijden eens voordelig proberen? Bestel dan nu 3 maaltijden voor maar 15 euro of 5 voor 20 euro, gratis thuisbezorgd. Meer informatie vindt u hier.
Prijslijst Vers op maat
U kunt elke dag kiezen uit vijf verschillende soorten vlees en vis, groenten en aardappelen. Food Connect bezorgt wekelijks uw bestelling gekoeld bij u aan huis.
Hoofdgerecht Prijs Regel
Maaltijd van de dag €6,39 E
Reguliere maaltijd €6,99 C&D
Luxe Maaltijd €7,59 A&B
Extra's Prijs
Extra jus en saus €0,60
Extra groenten, aardappalen en rijs €1,50
Voor-, na- en bijgerechten Prijs
Soep €0,89
Salade €0,99
Rauwkost of fruit op siroop €0,94
Desserts €0,74
Luxe desserts €0,94
Vers fruit €0,74
U kunt uw bestelling nog tot 4 werkdagen voor bezorging kosteloos afzeggen.
Bezorging en betaling
Indien u lid bent van ViVa! Ledenservice hoeft u geen bezorgkosten te betalen (€2,45 per keer). U hoeft uw bestelling nooit contant te betalen. Food Connect factureert één keer in de twee weken en de betaling gaat via automatische incasso. Dat doen ze uiteraard pas nadat u uw bestelling ontvangen heeft. Gemakkelijk en veilig!
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw en geldig vanaf 1 januari 2020.
Vanaf maart 2021 gaan de nieuwe prijzen in. Binnenkort volgt hier meer informatie over.
Ondergetekende wordt lid van ViVa! Ledenservice. Door het accorderen van deze machtiging geeft u toestemming aan ViVa! Zorggroep om tot wederopzegging één keer per jaar het lidmaatschapsgeld van uw IBANrekening af te schrijven. U betaalt, ongeacht wanneer u gedurende het jaar lid wordt, het jaarbedrag á € 24,75. Het lidmaatschap geldt voor het gehele huishouden.
Naam: | ViVa! Zorggroep/ ViVa! Ledenservice |
Adres: | Parlevinkerstraat 23 |
PC/Woonplaats: | 1951 AR Velsen-Noord |
IncassantID: | NL35ZZZ341845200000/ lidnummer |
Dienstverlening ViVa! Ledenservice tijdens lockdown
Nederland gaat tot en met 19 januari 2021 in lockdown. Dat betekent dat een aantal diensten, zoals de kapper en pedicure aan huis (m.u.v. de medische pedicure) tot en met 19 januari 2021 niet meer geleverd kan worden. Wij nemen uw aanvraag voor deze diensten wel in behandeling, echter uw afspraak vindt in ieder geval ná 19 januari 2021 plaats. Maar veel van de diensten van ViVa! Ledenservice zoals de Personenalarmering, de ViVa! Maaltijdenservice aan huis, de koop/leen/huur van hulpmiddelen bij onze Thuiszorgwinkels en de audicien en opticien aan huis gaan gewoon door!
Uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM.
Meer informatie over de extra voorzorgsmaatregelen Food Connect vindt u hier.
Op de site van de rijksoverheid vindt u de informatie over de nieuwe maatregelen.
Heeft u vragen over de dienstverlening van ViVa! Ledenservice, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen op telefoon 088-995 88 22.
Voor meer informatieover de ViVa! maaltijdenservice, kunt u bellen met ViVa! Ledenservice 088 - 995 88 22.
Bestellen kan op verschillende manieren:
Bij ViVa! Zorggroep kunt u terecht voor alle wensen en vragen op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Er is één loket waar u snel geholpen wordt.
Persoonlijke aandacht voor elke cliënt staat op de eerste...
Een aantal keer per jaar brengt ViVa! Zorggroep een informatieve nieuwsbrief uit voor haar cliënten.