Overslaan en naar de inhoud gaan
Kapper

Kapper

Als uw haar maar goed zit! Natuurlijk loopt u er graag verzorgd bij. Maar het is niet altijd makkelijk om een goede kapper te vinden, die ook nog eens betaalbaar is. Vindt u het bovendien fijn als uw kapper bij u thuis komt? Met ViVa! Ledenservice is dat zo geregeld! Daarnaast krijgt u als u lid bent van ViVa! ledenservice standaard korting op de tarieven.

De ervaren kappers van Mobella komen bij u thuis om te knippen, verven, permanent, watergolf, föhnen of een spoeling. Ook als u in een ViVa! woonzorgcentrum woont, kunt u gebruik maken van deze diensten.

Uw voordelen

  • Betrouwbaar: gegarandeerd betrouwbare en gediplomeerde kappers
  • Vertrouwd: altijd dezelfde kapper
  • Gemak: de kapper komt aan huis
  • Flexibel: u kunt zelf uw afspraak plannen op een moment dat u het beste uitkomt. Ook 's avonds of in het weekend
  • Korting: speciaal tarief voor u als lid van ViVa! Ledenservice. Ook betaalt u geen voorrij- of startkosten

Vier redenen om lid te worden van ViVa! Ledenservice

1

Uitleen loophulpmiddelen

Gratis uitleen van eenvoudige loophulpmiddelen zoals krukken en een standaard rollator 

2

Hulp bij noodsituatie

Zekerheid van professionele hulp, ook in nood, met een abonnement op personenalarmering

3

Ondersteuning bij vragen

Ondersteuning bij uw vragen op het gebied van wonen, welzijn of zorg

4

Korting voor leden

Alle diensten worden met een aantrekkelijke ledenkorting snel geleverd door betrouwbare partners

Meer informatie

Kan ik mijn afspraak ook annuleren?

U kunt altijd annuleren, maar bij voorkeur uiterlijk 24 uur van te voren. Indien u niet binnen 24 uur voor aanvang de afspraak afbelt, kan het zijn dat de Mobella professional kosten aan u doorberekend omdat in die tijd ook andere klanten geholpen hadden kunnen worden.

Krijg ik steeds dezelfde kapper?

Ja, in principe wel. De kapper maakt desgewenst meteen een vervolgafspraak. Het kan natuurlijk gebeuren dat diegene ziek is of met vakantie gaat. Mobella zorgt dan voor een passende vervanging. Uiteraard is het aan u de keuze of u daar gebruik van wil maken.

Zijn er bijkomende kosten?

Er worden geen voorrijkosten berekend. De enige kosten die eventueel extra worden doorberekend, zijn parkeerkosten.

Moet ik iets klaarleggen?

Nee, u hoeft niets voor te bereiden. De Mobella kapper neemt alle benodigdheden mee en ruimt na afloop alles netjes op.

Tarieven

Actuele prijzen van de kapper aan huis (incl. reiskosten):

  • Knippen: leden € 19,50 (normaal € 20,50)
  • Knippen 65+: leden € 18,50 (normaal € 19,50)
  • Knippen/föhnen: leden € 28,50 (normaal € 29,50)
  • Watergolf incl. knippen: leden € 42,50 (normaal € 43,50)
  • Permanent, knippen/föhnen: leden € 75,- (normaal € 77,-)

U ontvangt 10% extra korting bij 3 of meer personen op 1 adres.

Contact

U kunt ViVa! Ledenservice op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken via:
Telefoon: 088 - 995 88 22
E-mail: ledenservice@vivazorggroep.nl 

Aanvragen dienst

Bent u al lid van ViVa! Ledenservice? Vul dan het aanvraagformulier in. De leverancier neemt dan contact met u op. Nog geen lid van ViVa! Ledenservice? Meld u zich dan eerst aan. Wilt u meer informatie? Bel ViVa! Ledenservice op 088 – 995 88 22.

Aanvraagformulier diensten ViVa! Ledenservice

Klant Informatie Centrum

Beschikbaar om te chatten

Start chat
Wij gebruiken cookies voor een optimale gebruikservaring. Door gebruik te maken van onze website stemt u hiermee in. Meer weten?